Forbind dine marketingværktøjer ét sted og skab overblik

Spar tid og øg effektiviteten ved at samle alle dine marketingdata på ét sted. Marketing Dashboards kan hente indhold og data fra over 30 forskellige værktøjer, så du kan overvåge, måle performance, rapportere og forbedre dine digitale marketingkampagner fra ét sted. Du sparer tid ved at automatisere dine rapporter til at køre hver dag, uge eller måned.

Data fra de services du allerede bruger

Marketing Dashboards bruger data fra de værktøj, du allerede benytter, fx Google Analytics eller Facebook Ads, hvilket gør det nemt og hurtigt at få indsamlet dine digitale marketingdata, og få visualiseret resultaterne. Med data samlet ét sted, kan du overvåge og spore vigtige digitale marketingaktiviteter og salg på tværs af kunder, platforme og kampagner. Gå ned i nøglemålingerne, og find ud af, hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer, for på den måde at forbedre din performance.

Marketing dashboards skaber overblik over din digitale markedsføring
Marketing dashboards giver dig et bedre overblik over din digitale markedsføring ved at trække data fra de tjenester du allerede bruger.

Data om dine kunder og kampagner på tværs af kanaler

Med marketing dashboards kan du skabe overblik over dit salg via dine digitale kanaler. Ved at hente oplysninger fra eksempelvis Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, Facebook Ads kan du skabe dashboards og marketing funnels, der viser et samlet overblik over din performance. Når du har alle oplysninger samlet i nogle få præcise marketing dashboars, kan du lettere identificere kanaler, der med fordel kunne optimeres fx for at skabe større salg, få flere henvendelser eller noget helt tredje. Har du et komplet billede over alle områder du har aktiviteter, er du bedre klædt på til at gøre ukendte besøgende til potentielle kunder

Få dine egne dashboards

Hvis du vil vide mere om at skabe overblik ved at samle dine tal ét sted og forbedre dine kampagners performance, så send mig en besked om hvad du har i tankerne og hvilke dashboards du står og mangler. Jeg har flere års erfaring med indsamling af besøgsstatistik, måle antal konverteringer og brugernaturligvis også selv mine egne dashboards.

Du kan også selv skabe et ubegrænset antal dashboards i fx. Google Data Studio, og det eneste det kræver er en Google-konto. Du skal benytte en Google Analytics-konto, der allerede er sat op til at måle antal besøgende og det antal konverteringer, der finder sted på websitet.

Er du klar til at komme i gang?

Du kan skrive til mig på hej@christianjohannesen.dk eller benytte formularen herunder. Du hører typisk fra mig indenfor 24 timer.